miercuri, 8 iulie 2009

P.S. I Love You (2007)

Sa va spun sincer...am avut asteptari mari de la filmul asta. Avand in vedere distributia...si trailerul trebuia sa fie ceva senzational. L-am scos mi se pare ca anu trecu in vara si m-am uitat doar la inceput...si va zic sincer ca am ramas placut impresionata. Nu mai stiu de ce nu m-am uitat la filmul intreg dar acu cateva zile am avut chef de un film care sa fie altceva decat horror, thriller sau ceva de genu.

Asa...revenind la film, inceputul dupa cum a zis promitea o comedie romantica...si nu ceea ce a urmat. Stiu stiu arata clar in trailler ca moare tipul, dar ca niciodata nu m-am uitat la trailler. Asa ca pentru mine moartea lui Gerry a fost un soc. Ideea cu cele 10 mesaje e destul de hazlie si in acelasi timp destul de ciudata... sa primesti mesaje de la un mort...dar fiecare cu ideele lui.

Sincer mie mi s-a parut filmul cam lent, dupa moartea lui Gerry...poate ca si asa trebuia sa fie avand in vedere ca e o perioada de doliu dar asta este daca nu te uiti la trailer si te astepti la altceva.

Ce mi-a placut la film a fost coloana sonora, melodii irlandeze in combinatie cu cele americane suna foarte bine. Deasemenea ca tot veni vorba de Irlanda, faptul ca s-a filmat si acolo. Peisajele sunt superbe.














Ca un mic sfat...neah defapt nu am nici un sfat, din pacaate eu am reusit sa-mi distrug parera buna despre film asa ca sper ca voi sa nu o faceti.
Fimul are un trofeu castigat la Audience Award (Best International Actress (Hilary Swank )), si inca 3 nominalizari la Golden Trailer (Best Romance si Best Romance Poster) si Teen Choice Award (Choice Movie: Chick Flick)






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu