miercuri, 28 iulie 2010

Horrorfest I (2007)


Asa cum v-am promis o sa fac o adevrata saga despre After Dark Horrorfest.
V-am promis ca voi vorbi despre Horrorfest 4, dar mi se parea mai normal sa vorbesc de primul, caci trebuie sa recunosc este cel pe care l-am indragit cel mai mult.

Trailerul nu e mare branza, chiar nu m-a impresionat. Insa filmele sunt foarte bune.
Va intrebati de ce i se spune evenimentului "8 films to die for" cand defapt sunt 9. Ei bine, intr-un week-end din noiembrie, After Dark Films pune spre difuzare 8 filme in peste 500 de locatii cinematografice din SUA, unul este bonus.

Deocamdata o sa va las in steptare caci vreau sa revad si eu filmele, si asa pe rand o sa va spun cate ceva despre ele:D

1. The Abandoned
2. Unrest
3.Penny Dreatful
4.The Gravedancers
5.the Hammiltons
6.Reincarnation (Rinne)
7.Dark Ride
8. Wiked Little Things
9.Snoop Dog's Hood of Horror

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu